Jumaat, 13 Mac 2009

buat cuti2 malaysia aku kali ni, destinasi aku ialah umah k.kcik..haha~menarik sungguh aku rase..

tapi sian sangat kat k.kcik..betul gak kate die, dari kcik sampai la beso asyik ulang alik g hospital je akak aku nih..

tak sampai seminggu aku bergembire dgn cuti2 malaysia aku, sekali dia kene operate la plak..aritu tgh syok2 aerobik sekali dia sakit kat rahim dia.g klinik, terus doktor suro wat follow up kat hospital nak operate..sian sangat..

memule aku terkejut glerk gak..aku ingat kanser..pergh, terus berubah perangai aku time tuh..dan2 aku jadik baik, mendgr kate and so on..pastuh akak aku terus dapat scan perubahan perangai aku yg mendadak tu..

kate die, sah2 aku dah salah paham dier sakit ape..hehe..ngeng betul aku rase..siap ckp kat aku, menyesal lak terangkan pasal sakit die tuh,baik die bia je aku berperangai baik begitu..

ces..nway Alhamdulillah lah..operation tuh sume bjalan lancar..ada 2 ketulan kat ovari dia..satu kat ovari kanan, satu ovari kiri..yg kat kanan tu besa lagik, ala2 besa penumbuk aku gitu..sok2 ada mase aku donlod la pic die..yg satu lagik kecik je..

erm..time2 cengginih..takleh imagine kalau aku yg ganti tpt die..waaa~tanak3!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan