Rabu, 9 Februari 2011

ASUH

sgt2 suka membaca buku. cuma kdg2 tak ada masa pula. eceh. perasan sibuk.T___T

waktu saya masih kekanak ribena.
abah akan bagi hadiah kalau sy ceritakan apa-apa yg saya dah baca kat abah.:D:D
setiap malam harus ada satu cerita untuk abah sebelum abah tidur.

sbb tu sy sayang abah sangat. :D:D

cara abah tu.
buatkan sy ingat kebanyakan bahan bacaan yg saya baca sedari sekolah rendah lagi.
even darjah satu punya pun sy igt lagi tau.
[oh rindu buku 'budak lelaki dan awan']

dan ini majalah kesukaan sy.:D:D



saya baca dari darjah satu oke.
kagum tak??:D:D

serius saya sgt suka kan buku ini.

apabila saya dah dewasa ni.
kalau sy ade duit lebih.
saya bagi anak buah saya yg darjah 4, dgn darjah 6 tu baca.
kalau lah sy ade duit terlebih-lebih dah pasti sy suscribe setahun untuk mereka. haa. puas hati. haha

[cuma mahu anak buah sy menjadi kanak-kanak yg sopan.:)]
[oh manisnya. dahla mereka comel. :D:D]

then satu hari ni.
rezeki sy melimpah ruah sikit.
kat kedai tu ade byk magazine.

saya pon amek asuh dan magazine yg lain ala-ala muslimah juga.

dan menjadi habit, sebelum bg apa-apa bahan bacaan saya akan baca dulu.

dan.dan.dan.
terkejut weh.
cissdale.

ade ruangan berfacebooking.!!!

ape jadahnya kanak2 sekolah rendah nak berfacebooking.
anak buah saya lek,lek je tade facebook.

ohh.geram sungguh.

saya suruh abg saya koyak kan helaian tu sebelum bg anak beliau.HUHH.

puas hati saya.hahaha

oke tu je poin nk sampaikan sbenarnya.:D:D
xperlulah kot nak berfesbuk2.
byk lagi yg lebih berbaloi utk dipelajari.
maaf ya.
tp xtipu ashu syg kamu-kamu.lebiu.
habis spm nanti ashu bukak ekon fesbuk utk kaklong ngan kakngah oke.:D:D

p/s: oke. saya mmg antisosial pon.T____T










2 ulasan: