Isnin, 7 Februari 2011

mcm mana nak bercinta kerana Allah?

kesian fulanah.
hidup tanpa kekasih nya disisi.
mesti susahkan?
xpe.
fulanah saya kental.
nampak rapuh tapi sgt gagah.^__^

saya harap dapat jadi segagah kamu.
amin.amin.

didalam kekaguman sy dgn kekentalan fulanah.
saya pun tanya fulanah.
untuk mengimbau kembali detik cinta beliau yg buat beliau gagah tu.^__^

zu : mcm mana anda tahu kekasih kamu tu terbaik untuk kamu fulanah?
fu : bila saya tanya beliau, kenapa kamu cintakan saya? dia jawab saya cinta kamu kerana Allah.

noktah.

speechless sy dgr.
jwpn yg selalu sy dgr, sgt berbeza dgn yang ini.

saya juga mahu yg mcm ini.
tp.mcm mana anda terbitkan rasa cinta tu kerana Allah ya?

saya teringin sgt nak tahu.
mcm mana perasaan tu.
harap sy diberi peluang untuk memahami rasa tu.amin.:)

8 ulasan:

  1. wow! bgus ny dy.. harap ksah cnta kita pon jd mcm dy.. i.allah.. comel la blog.. simple je.. suke suke suke :)

    BalasPadam
  2. :'(

    Untungnya kawan awak.. To get such a guy:'(
    Sangat2:'(

    Pqa aminkan sangat2, may you have the chance to feel and understand that feeling.

    Allahumma amin..

    BalasPadam
  3. farhana: amin.amin..haha..blog kosong je..terima kaseh...yg penting blog anda lagi sweet oke..:D:D

    piqa: haha.aiyok jgnlah sedih.ada yg sayang anda mcm tu juga.pasti.

    terima kasih..amin utk piqa juga..:)

    BalasPadam
  4. eh cm kenal la jwpan tu........... munkin atas sbb itu jugalah, die terpakse berkorban demi memenuhi dadanya dgn ilmu Allah............. insyaAllah, mg cinta ini diredhaiNYA.. amin... mge adindaku juga berjmpe cinta yg mencintaiNYA dahulu..............

    BalasPadam
  5. aaaaa.kak besa ni.baru nak anonymous.T____T

    BalasPadam
  6. penchen: haha. jangan lupe copy perasaan tu sekali tau.:D:D

    bijen:ecececeh.

    BalasPadam