Isnin, 21 Februari 2011

pengundi yang baik.

ohh hari ni kene register spr.:)

rasa mcm dah sgt dewasa, dan dah boleh buat pilihan yang sgt besar untuk NEGARA.

ha ha ha

harap-harap keputusan sy memberi manfaat untuk agama dan juga negara saya.:D

aminn.

saya pon taktahu juga jika keputusan sy kelak keputusan yang baik.T_T

cuma sy rasa, tanggung jawab utama saya yg ini.

pemimpin saya kelak.

haruslah,
pada asasnya.

lelaki yang beragama islam.

dan kriteria yg lain berikutnya.

haruslah berilmu dlm bidangnya.

dan ada pegangan agama yg kuat.

itulah kriteria utama saya ya.

jadi.

andai kata waktu saya undi tu, xade org yg berilmu, mahupun beragama.

jadi saya akan pilih yang lelaki beragama islam shj.

jikalau tiada lelaki islam pula, hanya ada antara lelaki beragama lain dan perempuan.

maka saya akan pilih lelaki.

sbb itu yang paling hampir dgn tanggungjawab utama saya.
boleh tak cm tu?
mudahnya fikiran sayaT____T?

haha:D

selamat mengundi.

ps: saya baru menukar kerakyatan. saya warga terengganu sekarang.:)

2 ulasan:

  1. tapi hr tu ada argumentT_T
    dorang suruh pilih yang pandai buat kerja.
    yang memberi manfaat pada masa dpn kita.

    dh xtau nk eksplen cane.

    BalasPadam