Jumaat, 25 Februari 2011

hari jumaat yang indah dan 20 sen.

"xsangka 20 sen tu sangat bermakna."
insaf.

hari ni jumaat. indah sgt. siap dah present lege betul.

pastu.

igt nak setelkan registration grup kat fakulti bahasa.

fakulti bahasa tu sgt jauh.kene naik bus baru boleh p.

tape. i oke je.

then sampai, registration tu tutup.

tape.

surau kan ade, boleh tgu kat surau sampai pukul 2 setengah.

2 setengah, pejabat kata takleh buat kat sini dik.

kene g canseleri nun.[kene naik bus lagik]

aaaaaaaaaaa.

tape.tape.tape i seriyes oke je.

alhamdulillah, melalui sinaran mentari yg panas mgigit tu,sampai canseleri dah leh register.

alhamdulillah.alhamdulillah.

pastukan.

since aku duk dlm kolej, dan dimana nya, aku ke kelas pun berjalan kaki, makan kat bilik.

dlm wallet aku ade duit syiling. lama dah tak g atm.T_____T

tak cukup 20 sen nak balik!!!!

kene balik jalan kaki.T____T

tape, Allah sayang saya. tgk hari mendung waktu saya jalan kaki tu.
terima kasih.
sayang sgt Allah.:D

2 ulasan:

  1. adindaku, yakinlah bila kita bertawakal kepadaNYA insyaAllah ade bantuan menyusul dikala kita kesusahan............. shian adinda kene jln kaki, but look at the bright side, u can LOOSE weight..... hehehehhee.......

    BalasPadam
  2. kakbeso ni romantiklah.hahahahaha.
    yer..tau dah..Allah hanta akak lah hulur bantuan..ngeee.lebiu bebe.
    p/s: tamo loose weight, simpan lemak tuk musim kemarau.T_T

    BalasPadam