Ahad, 17 Oktober 2010

siapa kata aku tak sedih?

untuk membuat satu keputusan yang sgt pedih.tentulah sakit.

aku tgalkan saat manis aku.

aku tgalkan sayang aku.

tgalkan perasaan aku jauh dr situ.

aku perlu kosongkan hati.pastikan tiada apa diletakkan disitu.

bukan atas perasaan benci.tp untuk satu tuntutan.

dan kamu takkan pernah faham itu.

dan aku bukan kejam untuk kamu.tapi juga untuk diri aku.

kamu sakit, aku lagi berganda2 sakit.

sbb kamu kene tahu,hati aku mmg sayangkan kamu.

kamu adalah sebahagian dr hidup aku. [kamu tahu itu kan].

dah tentu bukan mudah lupakan kamu.

ianya sangat pedih dan menyakitkan aku untuk lupakan kamu.

dan aku sentiasa doa agar kamu sebaliknya dr aku,aku doa dpermudahkn kamu lupakan aku.amin.

kerana itu kita berhenti disini.aku sentiasa doakan terbaik untuk kamu.amin.

kamu baik, jodoh kamu juga akan baik.amin.

==ini yang terbaik.mudah2an.amin==

Tiada ulasan:

Catat Ulasan