Isnin, 4 April 2011

somethin silly.

oh lately sangat2 ntah pape.

xproduktif lansung. T___T.

fes yg sgt silly nya: mgu ni dgn gigihnya aku menyetalk encik obefiend..gigih kan aku??

walhal kerja aku melambak2.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

aku bencikan INTERNET..suka distract aku..HISH

[hasilnya. aku mmg hebat dlm menjadi stalker skrg.T___T]

dan.

2NDly: oh aku merajok dgn aida sbb tamo makan spageti aku penat2 bungkus untuk dia dr rumah.

2 hari aku tak cakap dgn beliau. walhal aida dah gigih nak pujuk aku balik. [TAHNIAH pada diri sendiri.].nonsense kan?

tatau lah angin ape yg melanda aku sekarang. cuma aku harap angin ni berlalu pergi. sbb aku pon dah letih menjadi NTAH PAPE weh.T__T


kepada mereka-mereka. aku minta maaf kerana ke'ntah pape'an aku ya. sungguh aku taktau kenapa. abaikan aku saja.kamu keep smiling dan aku akan oke :D:D

p/s: ini sindrom menginjak usia dewasa mungkin?HAHA.oke.itu tipu.babai!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan