Isnin, 15 Ogos 2011

kamu tgk annisa?

oke lah.
kalau kamu tak tgk annisa.
kamu tgk 'die bukan mariam' x?


em.

kamu tahu.
aku sayangkan bestfren aku.
juga macam annisa sygkan balkis.
sungguh xtipu.


die ada special place.
macam aku syg kakak.
macam aku syg abah.
dan aku mmg sayangkan besties aku.


kiranya umur aku panjang dan punya anak dan cucu.
aku mahu dekat2 dgn besties aku.
:)

satu negeri pon dah memadai.
boleh kita minum teh petang bersama kan.:)

oke.
heres the point.
jadi.
bile kamu sakit kan dia.
aku mmg rasa nak marah sangat.
marah cm mane kamu tahu?

aku rasa macam nak bagi tahu abah kamu.
kamu umur pon tak matang lagi.
lembang mcm org dewasa.
konon.
dewasakah?
sikit pon tidak.


ada hati nak berpoya-poya lagi pula.

haih.

haih.

haih.

aku mmg pelik sgt perangai lelaki mcm kamu.

poya-poya. poya-poya. poya-poya.

pelik.

tak bolehkah kamu lekat hati kamu elok2 utk satu org saja?

dan kamu igt itu kool.?

menguji hati sesuka hati kamu.

sikap itu.

mmg sgt shit.

kamu tahu shit?

itulah kamu.

kalau aku boleh flush.

dan kamu hilang.

kan bagus?

masalahnya,nak flush pon sudah rasa geli.

ahh.

maafkan aku.
tak boleh terima kejahatan yg begini.


tuhan.
tlg.
lindungi hati kami.
dr segala sifat yg keji.

sobs.

3 ulasan:

  1. You are really a good friend!

    Its sad right, to see our best friend is not in the good mood...btw, hope u guys are always happy. =))

    BalasPadam
  2. may:
    agreed.the thing is they nver kno how much we care for them. haih. T__T.

    insyaAllah. amin.:)

    zyr:
    knp nangis pula?belum lempang pon.

    BalasPadam