Isnin, 11 Jun 2012

final year.

satu minggu lagi sebelum study week.

minggu yg sangat meresahkan hati.

kerja sekolah byk sangat sangat.

aaaaaaaaaaaaa.

berlalu lah semester ini dgn baik. pls?

oh btw.

perkara yang baik tentang semester ini.

saya tak ingin lupakan 

prof hadiani,

dr hamizah, 

dr yusairie

puan faridah hanim

madam mahiran

saya sayang kalian sangat sangat.

like seriously, mana lagi saya nak dapat lecturer sebegini?

yg buatkan saya ikhlas menyintai ilmu.

suka sangat!

andai suatu hari nanti saya jadi pendidik. harap sekali jadi mcm kalian. serius.

yg terapkan dalam hati aku bukan sekadar kimia, tapi agama juga.

buatkan aku melihat dunia dan tercengang sebab besar sangat kuasa Allah tu.

siapa je yang boleh kaitkan chemistry dgn ilmu agama secara tak lansung? 

awesome diorang ni.

ah serius aku suka kan lecturer uitm ni. 

love u all like crazy! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan