Sabtu, 15 Oktober 2011

bertuah di cabut?

ini senyuman sampai belakang telinga oleh aku.
alhamdulillah
syukur nikmat
malaysia maju
rakyat selamat.

alhamdulillah
alhamdulillah
alhamdulillah~

ulang 80 kali.

oke aku mmg overexcited yo.

seriyes tak penah mng hadiah cabut2 ni,
last dulu time form four.
itupun dapat hadiah patung mickey mouse boleh masuk tangan buat2 mcm puppet.
[aku rasa cikgu aku beli kat cow kit belakang sekola]

ini ipad yo!!!

seiyes seronok.
plus datok sahol yg bagi!!
i lebiu very much.
[berdebar i naik pentas]

datok sahol kata:
saya harapkan dgn ipad ni bolehla misi uitm utk lahirkan saintis kimia menangi hadiah nobel tercapai.

erkk.

kehkehkeh.

tapi gua mende2 canggih ni tak berahi sangat.
sorry sgt datok.
keh keh keh.

gua dah exchange ngan kakak gua.
ipad gua exchange dgn ipod yg ade engrave nama gua.

gua rasa oke sgt kot.
dua2 satisfied.
lebiu kakakecik.<3

sambung nyanyi balik..
alhamdulillah~80x

p/s; since ipod tu lagi kecik kan. gua harap gua dapat menang hadiah nobel kecik punyeer pun jadi.ppffftt..IA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan