Rabu, 19 Oktober 2011

moral die jangan gelak.

kak ira cabut gigi.
dua bijik lagik
gigi geraham pulak tu.
hamek kau.
haha.

kak ira tu.
 umo die 28.
umur yg pada aku,
tahap selesa bebas kaviti.
bukan kah?

dan kamu tahulah aku.
aku gelak berdekah2.
hihihi.

dah dewasa pon cabut gigi lagik??
kekeke.

kamu tahu.
 kak ira tu sgt cantik.
tapi kene cabut gg pulak.
kekeke.

itu kelakar oke.
kamu perlu lihat ekspresi beliau bila dpt tau kena cabut gg tu.

ah serius aku xtahan.
3 hari 3 malam aku tgelak.

dan skrg.
allah tu maha besar tahu?


4 gigi geraham aku dah mula goyang.
aaaaaaaaaa

kenapa cepat sgt aku dihukum?
T__T


sedih.



ini credit  utk petua:

 Gigit 3 kuntum bunga cengkih pada gigi yang sakit. Jika gigi berlubang, tumbuk bunga cengkih dan isikan ke dalam lubanggigi dan tutup dengan kapas.


 Untuk gigi geraham berlubang, tumbuk seulas bawang putih hingga lumat dan masukkan sedikit cuka. Masukkan bahan tadi ke dalam lubang gigi.


amek serbuk jantan hitam, diletakkan dlm gigi yg sakit.
(habatus sauda)



2 ulasan:

  1. Zu.. Seriously 4 gigi geraham goyang?
    Ada demam tak?

    BalasPadam
  2. aaa. jgn takut kan kite piqa..
    demam takde..

    ni sbb tuka ubat gg baru..dah 2 bulan pakai ubat gg tu..terus sakit gg..

    BalasPadam