Khamis, 10 November 2011

kata-kata yg indah itu tidak perlulah manis sebenarnya.


bila sebut pasal terfaktab.
bagi saya :
ianya
plain truth when it comes to love.
writing yg so true. :)

hihi.
saya teringin sgt nak baca.
mane kan tahu ade rezeki.
tak ade rezeki disini, ade rezeki lebih beli sendirik. hihi


sangat cool kan.
cover page cool.
tagline yg cool.
tmbh cool kalau sy punya satu.

kitab cool yg diperkatakan:
moral nya:
kata-kata yg indah tu, tidak perlulah manis sebenarnya. :)
erm.
walaupun.
kata-kata manis tu amat melegakan hati.
cisdale.
ah sgt suka kan sweet talker.dem.

**further info klik gambo le ye

1 ulasan:

  1. ya aku mmg perasan. biarlah.

    kontek aku ya kalau aku menang.
    sobs.
    xnk kontek pon tak ape. saja2 tepek email pengubat duka.

    zfa.tahir@gmail.com

    BalasPadam