Ahad, 25 Disember 2011

summary of 2011.

erm.
sesi muhasabah untuk 2011 yg sangat sy sia2kan.
mohon allah ampunkan saya.

kerana saya terapung di udara.
dan tidak berpijak ditanah. 
terus pandang ke atas, tanpa menoleh kebawah.

just being pathetic.
thats me.

maafkan saya semua org.
honestly.
siapa2 yg rasa teraniaya dgn saya tu.
siapa2 yg saya sakiti physically, mentally.
sorry.

umur 23 tu tak matangkan saya pun.
23 tu buat saya penuh amarah.
penuh nafsu.
mengejar2 benda yg tak pasti.
terawang2 mengelamun.

perangai tu.
buat saya seringkali jatuh.

so sad.


erm.
theres no word such too late.
chaiyok2!
bangun zulfa~
(^_^)Y

biar saya belajar berpijak dibumi balik.
from the start.
Di tahun 2012 nanti.
Hihi.
thanx those who always have faith in me.
love ya.

4 ulasan:

  1. saya juga telah anda sakiti...kesian kt saya...

    BalasPadam
  2. ah kamu raja.

    usah kata nasi goreng usa. nasi goreng kampung saya pon tak nmpak btg hidungnya.

    dah masuk tahun baru da.

    sy sgt kecewa. huh

    BalasPadam
  3. nasi goreng hidung nak??bru la leh nmpk btg hidung nya nnti

    BalasPadam
  4. tapela tapela tapela pasrah dah neh

    BalasPadam