Ahad, 21 Jun 2009

cemburu seorg perempuan

aku baru je habis bc buku nie..
ayat die simple n sopan je.tapi aku suke sgt.x beban kpl nak bc.
tapi citer die kind of tak buleh blah gitu.

cemburu.

memang boleh buat org jadi gila kan??
dulu waktu aku totally tak matang aku sgt hairan mcm mana org boleh btindak luar kawalan.

yelah.m'tgk kan environment tumbesaran aku.aku igt aku mgkin boleh menerima kehadiran 'madu' dlm hidup aku.
tp dah besa2 ni.rase bodoh yg teramat pulak.haha

aku dah mula paham mcm mana cemburu tuh boleh makan diri kite.

bg aku tak ada sbb lelaki tak boleh sayang hanya pada seorg?
knp mst nak bmadu?nak curang?
no doubt kan sbb yg rase syg tuh da bkurang.
kasih tuh tak akan dpt sama lagi.sedih bila dpikirkan.
problem is, cume nak letting go tuh yg berat.

takut.lelaki takut bila dilepaskan, ada orang yg akan mampu beri kebahagiaan yg lebih dr yg dia boleh bg.bagi aku itu sbb utama.

sbb kalau aku, honestly, kalau dah ada org lain aku cabut jer.biarlah parah, dr hati aku parah sepjg hayat.aku taknak jd mcm 'seseorg'.

cemburu tuh boleh buat mana2 org pun jadi gila.confirm.especially yg tade gantung harap ngan sapa dah.dan aku sebolehnye akan mengelak dr tjadi mcm tu.amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan