Isnin, 22 Jun 2009

dearie abah





bile tbe fathers day nie.teringat kat abah tercinta nun jauh di KL.


teringat btape kasihnye aku ni kat diri abah walaupun jupe nye jarang2 skali.haha



abah sgt hensem n cool.


mungkin jarak aku ngan adik beradik lain terlampau jauh.dan aku bagi abah mcm cucu dia jugak, so abah manjakan aku berbanding lain.:D


abah aku ni sangat sweet.


dulu abah selalu beli novel buku cite, abah suh baca n ceritakan kat die apa yg aku baca. seronok sgt. abah selalu dgr apa aku cite. xkirelah best atau x.pastu abah upah singgit.


n da besa sikit teringat plak,waktu duk asrama yg jaraknye sekangkang kera je dari umah aku.


hujung minggu je abah mesti datang bw makanan.


ada satu hari tu semua org sibuk.tade sape pon dtg melawat aku.dan aku yg mengada2 ni ckp kat abah,



jup: abah jup teringin nak makan pizza ngan stoberi milkshake lah.nanti kalau abah lalu balik kije abah singgah buleh?


abah: nanti abah singgah kejap kalau jalan tak jem

jup: lebiu abah~


then ptg tu aku singgah kat pondok cik guard cam bese nak borak2 ngan beliau.


n yg best tu, ade pizza ngan stoberi mlkshake. aku suke sgt.x sangka betol abah amek port ape yg aku ckp.haha



punye la mengada2 aku dulu2 eh.hehe.


nway dah besa2 ni xlah.semua pon aku cube buat sndirik tau.abah tade kat sisi aku lagik jap2 nak kol.

abah pon da makin kurus skang.sian pulak nak suh wat pape.haha

pasal kekurusan abah ni ,last few month aku ade jupe abah.yelah skarang aku pon dah anak dara kan.haha.

abah terkejut.abah kate nape diet2.abah tak suke anak abah kurus. bia abah je sorang kurus.haha.bg aku sangat lawak waktu tu.dats y lah anak2 abah sume buntal2.haha~


tapi moral of the story is, abah sangat baaikk.aku sgt sayang same abah.



aku doakan abah sehat sjahtera dunia dan akhirat. diharap tercapai cita2 abah::


nak umah besa duduk ngan anak2 tercinta.n holiday naik starcruise.aminn.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan