Ahad, 21 Jun 2009

mud tgh nak mencair.



apa yg aku dapat gambarkan mud aku skarang ialah. mud spt lilin gitu.taukah?

rasa mcm nak mencair..haha

taktaulah juge knp mud aku boleh nak mencair.

mungkin sbb cuaca yg panas giler nih.nak pandang luar pon sakit mata.

agenda aku nak kua ptg ni pon, asyik tertangguh2 dek panas yg membakar2 mata ku ni.

tp yg best dlm rumah ni suasana die malap je.haha

dah aku sorang kot.rumah pon dipengaruhi kemalapan diriku ini.serabai je rasa dgn rambut sotong aku ni ((konon nye dulu nak buat mcm jelita=matahari)).

nak potong rambut lah kua karang.nak buat rambut mcm cendawan bintik2 merah tuh.

smg dgn rambut baru nih kemalapan aku akan gone with the wind.yeaah.

layout dah baru.kenela ala2 lahirnye org baru.smg lebih ceria hendaknye.no more lilin2 mencair.


++target baru:::mud ala2 lilin api bakar membara2+++

Tiada ulasan:

Catat Ulasan