Isnin, 28 Mac 2011

konsert amal bahasa isyarat?

seriyes taching kalau tengok.

mmg rase bersyukur sangat boleh nyanyi2 dalam bilik.

walaupun sore tak sedap.T_T

dulu salu jeles dgr sore aida nyanyi lagu nasyid.

tapi skrg tak lagi.:)

terima kasih sgt Allah..beri saya izin utk berkata-kata, bergelak2, berckp things yg nonsense dgn kawan2..T__T

terima kasih sgt2..

konsert amal tu betul2 bukak mata saya..

saya nk belaja lebih bersyukur..InsyaAllah..

kanak2 tu sume takleh ckp..

tapi dorang nak buat persembahan nyanyian..surprise kan?

awesome sgt.

saya tertny2..mcm mana nk nyanyi.mcm mana nak nyanyi kalau muzik tak dgr?

satisfaction saya dgn mereka mgkin berbeza..?

sy mencapai nikmat hidup ni berbeza dgn mereka..cara mrk berhibur juga berbeza..

Ohh.sedih sgt.jgnlah saya diuji sebegitu rupa. jangan ditarik nikmat2 yg saya ada. bersyukur sgt2. ALHAMDULILLAH. T__T

ada satu part tu.

budak2 kecik tu boleh pulak nyanyi lagu terima kasih ayah ibu. sbb ayah ibu jaga mereka dgn sempurna. T__T [seriyes mmg taching gile]

even mereka yg kecil dan istemewa tu pun boleh ada rasa bersyukur yg tgi? T__T

dem. tak rock aku jadinya pegi konsert amal tu. balik2 rasa sedih. cis

end.

p/s: IF ONLY I COULD CHANGE THE WORLD TO BE A BETTER PLACE FOR ALL. semua org pasti akan gembira? yeke?


2 ulasan:

  1. Kalau kita tahu ada orang lebih malang dari kita, kita akan lebih bersyukur kan? Tapi sebenarnya bukan begitu. Rezeki setiap orang lain- lain. Dan apa yang menjadi nikmat untuk saya mungkin bukan nikmat bagi kak zu, and vice versa. So, always be thankful. :)


    Alhamdulillah.

    BalasPadam
  2. :), ya betul.akak baru belaja nikmat setiap org tu berbeza2. dan akak rasa bersyukur sgt.

    sedih bila tak paham apa yg dia nk zahirkan.T__T

    BalasPadam