Ahad, 15 Mei 2011

obor-obor

mode: hidung meleleh-leleh!!benci.

saya baru balik dr kursus obor-obor 3 hari tu.

sangat nice. sy punya anak2 yang baru skrg. yeah.

ramzi.abeyl.myra.nash.mirul.faiz.sha.fiza.shaaripah.nazmi.

saya sayang kesemuanya.xtipu.

saya mahu cium pipi. tapi diorang pulak tak mahu!![inilah budak2 sekarang ya.]T__T

oh.oh.oh saya harap kamu semua berjaya dlm spm ya!!

dan.

program tu juga.

buat.

saya rasa sangat gemok sekarang.

6 kali makan dalam sehari!!dan saya banyak mkn pulak tu.haihh.

jadi sekarang. sudah malas mahu be3rgerak. dah sangat gemok.hish.

OHH!!juga dah lama tak ber**.haihh.

stress tahu.

nk minum kopi radix kejap. harap dpt ber** lepas ni.chow~

anak saya semuanya comel-comel.kissable okeh.

2 ulasan:

  1. jadi fasi tk ajk.. hurm.. bestnye.. bleh dpt adik angkt byk2.. huhu

    BalasPadam
  2. hoho.nanti kite g erk:)
    aku roger2 nanti~

    BalasPadam