Rabu, 11 Mei 2011

too bad.

satu waktu kamu ada ckp.

kalau kamu tiada siapa-siapa,

kamu dtg jumpa saya. saya boleh jadi shoulder to cry buat kamu.

dan saya.

bukanlah sekadar lecturer buat kamu. lebih dari itu.

saya penjaga kamu di institusi ni. pengganti ibu bapa kamu.

saya care buat kamu-kamu lebih dari yang kamu tahu.

kamu igt x?

mcm najis kan?

sekarang. kamu nampak aku, kamu jalan cepat-cepat. kamu ckp, masalah aku kamu taknak campur.

bukankah aku hasil didikan kamu yg tak habis diacu?

kenapa berhenti disini cikgu?

takbolehkah kita berbincang disatu sudut.

duduk di satu tempat dan kamu comfykan sedikit hati aku. buat aku tenang sedikit.

takperlu banyak-banyak pun cikgu.sedikit saja ayat manis dari kamu.

dan aku sungguh tak kesah nak repeat next sem.

tapi langkah kamu yang pantas bila nampak aku tu. sangat menyakitkan hati aku.

aku igt kita dah punya saat yang manis semester ini.

kamu lecturer feveret aku sem ini. sungguh aku sukakan kuliah kamu.

hm.hm.hm.

AH. bencikan ini. hati takmahu sedih. ini bayaran untuk dosa aku. apedehal nak mengeluh2.T_T

bergembiralah hati untuk mengulangi kelas yg menggembirakan semester depan.


p/s: hm.sungguh aku bencikan teknologi canggih sistem pendaftaran online yg menjejaskan masa hadapan. xadakah org yg cerdik pandai utk monitor consequence negatif dr sistem yg sangat canggih begini?too bad.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan