Isnin, 23 Mei 2011

tony roma's

sy sayang kak kecik saya.
dia selalu bawa saya pegi restoran mahal-mahal.
hikhik.
cium pipi kamu nak kakak?
ngeee~
kamu buat ada taman dlm hati saya hari ni.
plus saya dah jadi mcm dugong hari ni.
makan banyak-banyak dan terdampar kesepian.
oke. 
terus pd mknn okeh.

original baby back ribs.
ini specialities tony roma's sebenarnya.
tapi sy bukanlah penggila steak mahupun western food sangat.
lagipon kesian pula pd kakak saya.mahal yg amat.hahaha.
 tunggulah kalau saya dah grad barulah belanja ini ya kakak.
xberbaloi belanja saya yang ini sekarang.
esok saya pasti dah lupa rasanya.*blushing*

CAJUN ROMA BURGER
mmg sangat sedap.
tapi saya terpilih medium.
jadi daging tu masak 80% je.
hasilnya bege saya ade sedikit boco apabila nak dimakan.
saya fikir well done mungkin lebih baik.
tiadalah meleleh bege saya.
btw sgt nice.
texture yg sangat lembut dan sedap.
daging yang sangat manis.
aaahhh.sedap lah senang cite.
combination yg sgt baik bg saya.
ada onion ring dlm bege. so ade rase rangup2 sikit.ade masam2 jeruk timon.
secukup rasa semunya.
:D
saya kerat tiga.
satu untuk lunch.
tea time.
dan dinner.:D

FRIED MUSHROOM 

cendawan goreng ni pon sangat sedap!!!!
oh suke sangatt..
selalu saya makan cendawan goreng tiram.
tapi ni bukan tauu.
rupa die mcm shittake ssedikit. saya pon taktau cendawan apa.
mungkin juga shittake sebenarnya.T__T
tapi rasanya lagi berlemak.
oh sangat sedap.:D


MOJO CHICKEN

kakak saya order yg ini. cuma nasinya tiada.
hoho.
saya rasa oke.
cuma saya tak berapa gemarkan ayam dimasak begini.
hehe.
[ayam sambal ke lagi sedap kot]
masakan mcm ni buat saya sedikit muak.
dan cepat knyg.T__T.
xboleh mkn banyak2.



ini onion loaf tony roma's.
sedap.

ini onion ring AnW
terlalu sedap.
saya tetap pilih yang ini.
yg ini lebih ranggup.
itu je.
labih sedap dikudap2 sewaktu menonton tv mahupun berborak bersama rakan2.
:D

lepas tu ice blended.
ice blended of santan+mangga+pineapple.
tapi rasa santan kuat sangat.
jadi mcm ade rase minum cendol sikit.
:)
sedap


Tiada ulasan:

Catat Ulasan