Rabu, 14 Julai 2010

adik ngan kakak memang selalu bergaduh punye..

carik2 bulu ayam, pasti akan bercantum jua..hahaha..
baik punye peribahasa...

mud aku pon tak bape nak baik semenjak masuk u nie..ngan tade gengnye, ngan lecturer nye lg..masuk2 kelas je dia terus tanye pasal integration@pengamiran, sin kos tangen..tak ke menggelabah aku selaku budak mikrob yg dah sah2 tak pegang math dekat 4tahun.. walaupun aku jugak yg gatal2 g amek chmiskan ..sdhnye tetap terase...

n time2 mcm nilah aku akan 24 jam ckp "kalau ade geng kan best"..."kalau ade geng kan best".."kalau ade geng kan best"tak kire lah time aku g jalan kaki, g kelas ke, g beli makanan ke..

lalu aku pon kol lah si polan ni..aku suh hanta buku2 nota aku jek, ngan baldi , hanger , cerek aku..supaya aku tak tensen sgt leh wat kije..pastu pulak si polan ni boleh lg marah2 aku...lgla hangin aku...pastu die ckp aku nih MENYUSAHKAN dia xhabes2..sedih tak terkire aku se..aku igt nak boikot dah tanak ckp ngan beliau dah..panas hati aku jek..ingat aku saje2 agaknye..tatau aku pon tensen gak..asgment dah melambak, barang satu pun tade nak buat..ade sebtg pen je aku..


geram betul aku tau..sampai hati si polan ni ckp aku menyusahkan dia...sakittt betul hati aku...




aku taula die pon susah nak dtg sini..tade niat pon nak susah kan dia..tau die byk kije, ade kelas lg..tp cube pikir kn..aku dh cube sdaye upaye settlekan sume sendiri...sbb aku tanak susahkan die..

jadik scr MUKTAMADNYA ..aku nak MAJUK NGAN DIE SAMPAI UMOR AKU 22 TAHUN 10 BULAN!!!!!!..HUHHHH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan