Khamis, 15 Julai 2010

kalau ada geng tentu skali semuanye best..:D

dgn header yg penuh bsemangat..yehhh
sesemangat tuhla aku harapkan utk terus menempuh sem baru nie...

obviously, aku tetekan mule2 masuk u nie..ada beberapa perkara yg buat aku tensen yg amaat..yakni:

*aku selaku student mikrob yg amat tegar dgn dunia mikrob,sorang2 je dpt masuk applied chm..tambahan pule, sorang2 je dapat asrama delima..tade geng nak last minute g kelas..nak g beli makanan..makanan pule ak tletak jauh skali dr delima..terima kasih ye alam kerana menghukum saya..

*selaku student mikrob yg dah bape tahun tak blaja math..masuk2 kelas ptame je, dgn notes dr senior yg tak same dgn apa lecturer ajar..lecturer pulak tak pulak bg notes, malahan tidak pula memperkenalkan introduction@overview kpd subjek2 sekian yg diajar...terus melontarkan beberapa soalan pembezaan dan pengamiran untuk student2nye..pergh putus nafas kejap aku..

*lecturer mude2..dahle tu, 2 subjek lecturer yg same..kirenye 8 jamla aku jupe muke lecturer seminggu..teringat pulak aku kelas ustazah rokie dulu..arab ngan quran sunnah..skip kelas arab jumpa kat quran sunnah..tdur kelas quran sunnah, time arab takleh tdo da..siut je..

*dan paling aku hangen ade student yg cam hampeh je ngan aku..panas gile se kalau tgk muke beliau..berani btl beliau berkelakuan sbgtu dgn aku..ceettt..hampeeeh

tp sbg penutup mgu ni..ada jugak perkara yg baik berlaku kat aku..hahaha..walaupun benda tu sikit je kan..cam, teman aku lepak, g mkn, g kelas..hehehe..mud aku untuk sepjg mgu terus berubah..boleh diibaratkan mcm air kopi..kalau tambah sesudu gula..kan ke sedap???hahaha..

utk sesudu gula yg maniskan kopi aku ni..terima kaseh ye..
antaranye gule2nye:

cek zeyra
syida
cik izah
imran
laila
yana
dayh
cikimah

thanks for all~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan