Selasa, 27 Julai 2010

"tergigit lidah sendirik la pulak":D

ini mungkin terjadi disebabkan emosi aku yg tak bape nak stabil minggu lepas...hahaha

juga kerna aku cepat skali mengeluarkan respons2 yg tak sepatutnye bile mghadapi masalah..

tentulah x septtnye aku mkomplen benda2 yg jadi kat aku smnjak aku masuk degr ni..

tp ofkoslah..aku kan manusia biase..
yg kdg2 menjadi satu kelegaan utk aku terus menyuarakan benda2 yg tak sepatutnye..contohnye..marah2..mengeluh~~bukan ape..bile kite kua kan perasaan marah, xpuas hati..dalam hati kite jadi mcm lega..senang..terus mood pun sedikit baik..perasaan marah pun dah hilang..:D:D

maksudnye disini..cam last week aku byk komplen btul pasal lecturer, psl subjek, psl kenkwn..heee~

tp actually, stlah bfikiran lebih tenang,penuh kasih syg..haha, dan tanpa rasa marah, stres dan tensen..semuanye taklah teruk sgt...

so aku nak cite sikit, semuanye totally contrast dgn yg aku imaginekan..

1~lecturer mude2 tu sgt bergaye mengajar..en sufri mengajar wpun ssdkit slow, tp beliau mengajar sgt detail n die follow student die punye rentak..dia tak biarkan student die tcicir pon..mcm mis kartina pon..die byk fokus ke calculation..so nota die sdikit lari dr notes sblum2 nie..sbb die byk bg tutor all steps by steps..just to make sure, we all ni master benda ni..

2~si polan tu, aku takleh ckp ape lah..mungkin die mmg mcm tu..sbb aku tgk die pon x byk kwn sgt..hoho


so semuanye agak menyenangkan perasaan aku..hehehe~~alhamdulillah..

harap2 semuanye berjalan baik sentiasa..amin..

thanks to semua yg baik2 ngan aku..

aku tentu skali sng ngan korang..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan