Khamis, 22 Julai 2010

siput betol.

aku ingat nak tambah duit la sbb angan2 nak g bercuti kat oversea.
jadinye aku gigih sekali mencari kerje data entry..
so ade satu add ni bejaye menarik perhatian aku..geramnyee..
die punye highlight tu 'jurutaip memproses maklumat iklan'satu task die bagi 20 ringgit..aku pun ok jelah..dpt dlm 50 git seminggu pon da masyuk dah.. daripada duk saje2 buang mase, ape la salahnye..

tp dgn syarat kene bayar 20 ringgit..jadik,aku pun share la dgn member aku sorang sepuluh ringgit..nanti task tuh submit la same2..so, aku pon tgu esok nye..nanti task tuh die email lah kan..

...yg bodohnyyeeeee..


seharian aku tgu, apa yg aku dapat, hanyalah cara2 ak buat website..gile betul la...

die suruh aku buat website yg same mcm tu..then tukar link ngan info je..so maknenye org lain akan bayar 20 git aku nantilah..then, website tuh pulak kene bayar supaya nanti die publish, org cari website aku..

bengang betol aku..nanti aku ak wat repot polis lah..yelah kalau dah sampai beratus2 org masuk..sume kene mcm aku..tak naye tuh????

tenseen btul..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan