Ahad, 5 September 2010

aku tade mud nk beraye sebenanyer.

skrg ni ade mud nk makan kueh raye je.:).itupon sambil menaip ni, sambil dlm mulut mengunyah kueh raye.:D.walhal belom pon raya lagik.haha~~

sangat sedap kueh raye.kueh tart 2 kotak dah habes dah.puasa tak habis lagik.kueh raye dah habes.patot kene tukar name kueh aku nie.kueh puasa.sbb takdan nk tgu raya dah nampaknye.

tp selaen2 dr tuh.feeling nak beraye tuh tak adela kan.dah besa kottt.
takkan pulak nak excited g kutip2 duit raye lagikk??
ak excited pg main bunga api lagik..??
haha~takde maknenye..
makin besa ni, aku jadik makin pendiam sikit..kenape ye?
haha~tepok dada sendirikla kan~~

actually agak sedih..azam ramadhan ni..ingat ke nak berubah jadik baik..nak kumpul pahala byk2..nak bangun sahor..nak baca quran byk2...nak jadik rajin..semua2 benda yang baiklah senang cite...tp.....masalahnye g terawih kat masjid pon tak lepas2 g..:(

cepatnye mase berlalu......

tgk2..leh smyg terawih kat bilik je.....

kecewa betul rasenye......

dah tak sempat...

..sedih betul...

ingat ke bulan2 takde setan ni lah senang sikit nak kumpul pahala...
ni tgk2 setan aku lagi besar ghupenyer...


hm..maafkan aku ye ALLAH..tak berdidplin dgn diri sendirik...:(

sob..sob..harapnya sayang aku tak berpaling dariMu~aminn..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan