Jumaat, 24 September 2010

bila berbicara ttg jari kelinking aku?

smlm aku teman si polanah berbuke puasa.aku yang tak berpuasa nie, tlg bsama2 menjamu selera.haha.berjemaah itu kan indah polanah?

borak punya borak.dari isu dilema wanita, sampailah ke isu kes bunuh susilawati tu.haha.kire update hal semasa le juge aku dan si polanah ni.:D:D

lalu polanah berkata.

z****, esok2 kalau aku hilang ke, ada org menyamar jadi aku ke, ko tgk tanda kat lutut dia tau!!aku ada tanda jatuh kecik2 dulu.[sambil menunjuk2 lutut polanah]

lalu aku pon kata balik.

ha'ah la ye.aku pulak ko tgk kat jari kelinking aku nie.
aku ade 2 garis je.haha.

korang pon boleh nampak kan beza dgn jari yang lain?



pastu boleh plak cik polanah berkata.

waahhh, z****, aku baru je pg kursus H** hari tu, dorang kate ko cacat nie.ada masalah sekian2.

haihhhhhh.

hampeh betol la kan.

kecewa sguh aku mndgrnya.haihhh.

dahla arwah mak aku bg alasan baik punya.

mama kata.

zf*, org lain ade garis 3 je..sbb org lain kene belajar..bekerjaa..baru berjaya..
tapi zf* ada 2 garis je..LEPAS BELAJAR TERUS BERJAYA..HAHAHAHAHAHA


tak ke gempak tu???????sbb tu la aku membesar dgn penuh keriangan dan bersifat positif okehhh..lebiu mama..

dan itu satu lagi perkara yg mama ckp aku tak ingin nak lupa.:D

[oh aku sgt takut utk menjadi dewasa.aku takut tak mampu menjaga diri aku sendirik]

dan kini..polanah tlh dtg dgn idea yang baru terhadap jari kelinking ku.OHHHH

hilanglah kepositifan dlm diri aku selama ni.jahat sungguh si polanah.huh.

bia aku cari sendirik kbnrnnye.google kn sng:D

to b continue.:D

................................

...........................................

:::aku dah gugel cik zeyra.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan