Sabtu, 6 November 2010

awesome kan?:D

kebabunan bahahahahaha janganla tengokkk[zahirah selalu aja menconteng buku aku.terima kasih]

ini baki2 clearance handphone aku yang dah makin berat untuk berfunction.maka aku pindahkan sedikit memorinya disini.:D
OH AKU PALING SUKA KAN YANG INI.rasa nak gosok kat pipi oh.
 
                 



ini anjing okeh.
crossbreed chihuaha ngan mini pinch agaknye.tgn gowri lagi nampak besa.

ini kucing okeh.british curl hair xsilap.haha.bantai aje.
kucing ini lagi besar dr 'ini anjing okeh' diatas. 

ini owl@burung hantu yang sgt awesome.
berdiri juga mau tido.makan juga mau tido.
oh aku teringin sekali mahu lihat die pusing kepala 360 darjah.

sayang2 aku kat AMC.`muke nak suci aje kann`innocent sguh.ceh.
[ini baru satu malaysia okey].haha
dan ini hasil tangkapan aku bekerja disana,ZUZU yang gile comel.zuzu ada jari sgt banyak.7 semuanya.boleh count sendiri ye rujuk gambar diatas.:)
        

Tiada ulasan:

Catat Ulasan