Sabtu, 13 November 2010

habis sudah satu sem.

sambil golek2 atas katil.
ini bicara hati ke hati aku dan zz.:)


''aku rasa ko boleh je amek apa2 kos pon.xkira ko minat atau tak''

''cuma yang akan membezakan nya, ko akan skor atau x''

''even kos ko tak suke,ko pasti akan boleh buat atleast akan maintain lulus''

haha.

terima kasih ya zz atas kata2 ko tu.

cemburu sgt dgn kamu.dan dgn apa yg kamu dpt tu.tp xplh.

aku ada kata2 kamu tu.:D:D

habis sudah satu sem.kita lihat sem depan pula ya?:)

pasti akan rindukan kamu.T.T

#oh bicara hati ke hati ini mungkin terjadi dek kerana aku selalu mengeluh dapat kos chemistry ni.T.T.
serius tak sukakan kimia.tp takpelah.Tuhan kan dah aturkan yang terbaik untuk aku.kita cuba sajalah.:)
mungkin tak sesukar aku sangkakan.insyaAllah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan