Selasa, 23 November 2010

ini diari aku di jam 3pagi.

aku terlelap magrib tadi.sungguh mengantuk.terikut timing US mungkin.T_T
makanya skrg aku tak boleh tido.T_T

jadi aku cuba isi waktu ini dgn sesuatu yg berfaedah.:D

memandangkan aku teringin sgt nak mkn spaghetti yang sgt pedas dan masam, dan juga pmintaan kakfarah yg nak mkn roti sardin dan beliau akan pulang beberapa jam lagi[working hour nya mengikut waktu US].

jadi jam 3 pagi ini, aku telah menganggu jiran2 yg nyenyak tidur dgn bunyi keletung keletang dr dapor aku.oh maaf sgt ya jiran2.

ohh.aku teringin sekali nak buat bolognese dari tomato puri, selalunya, aku beli bolognese siap.

jadi pagi ini aku try.
wahh.terasa taksub dgn diri sendiri.



oh tidak semenggah kan aku.terlupa pula mahu lap lelehan sos itu,sebelum amek gambar.T_T.ngantok sudah..













 oh.ya.aku mmg pelupa.
jadi ini diari aku, aku catit resepi ini dlm diari aku.kalau lupe lagi taktahulah.T_T

sos wane merah itu.

bwg besa+pth+cili api
minced meat
mixed vegie
susu
tomato puri
sos cili
air satu tin
oregano

OKEY.sos aku mmg pedas dan masam.:D

aku mahu tido skrang.:)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan