Khamis, 4 November 2010

sungguh aku sukakan disini.:)

serius best.

november ni mungkin musim cinta mungkin?

dari tingkap meja aku ni.mcm2 boleh nampak bulan mendung november ni.

ada tupai yang byk.

ada burung woody woodpecker.

ada burung tekukur mengawan.

ada kucing yang anak byk.

juga siput babi yang banyakk.

anai2 juge banyak.serius menggelikan.

ye hampir terlupe.jerawat pun banyak.[zeyra-2010].

suasana nye sungguh nyaman disini..

oh keputusan kolej kelua 9hb ni.harapnya masih dapat duduk disini.AAMINN.:D

dlm koordinasi yg sama.tapi bukan katil yang ini.sungguh aku benci katil inie.HUHH.

katil ini umpama rumah atas pokok. dan aku. dah mcm burung yang pulang kesarang untuk mengeram telur bila nak tidur.

atas katil ini,juga boleh jadi mcm nelayan bak kata zahirah.

ahh.cukup2 yang penting tahun dpn.kolej yang sama.blok yang sama.

SAYA SAYANG DELIMA.
`sungguh delima dan dilema itu dua perkara yang berbeza`

Tiada ulasan:

Catat Ulasan