Selasa, 28 Disember 2010

berkilau itu kawan baik saya yang baik sangat.

zahirah itu maksudnya berkilau.xsangka berkilau itu boleh berkawan baik dgn 'yg hampir' ini.juga xsangka sbb kilauan itu aku sanggup tidur selewat ini.T_T

dah siap.mahu tidur skrg.aku sambung esok ya.

hari ini.
okay knp ada isu kilauan disini?

sbb hari tu aku ada jumpa malek nor dan amy search di kaca tv.oh juga ada catriona ross.

jadi knp dgn mereka?

oh.ini isu mcm mana mereka yg rockstar itu boleh transform menjadi abid sahaja.

sgt bagus kan?

kata malek nor dan amy search: bukan sng nak tinggalkan lifestyle berpoya2 di club itu.mahu berhenti minum.dan sgl2nya yg menghiburkan itu.

lagi pulak bila kita seorg yg berubah. esok harinya pergi kerja, ada org pujuk pergi kelab pulak.awek cun mengorat lagi.
hari pertama mungkin lagi gagah tak tergoda.tapi kalau dah hari2.susah juga kan..

jadi kata mereka..sahabat itu penting..:)
paling kurang ada seorg pun dah cukup, untuk sama2 dgn kita..yg boleh bg kita semangat , dan sentiasa memangku kita di saat kita nak jatuh atau pun kita nak berlari..yg kenal kita sebaiknya..itu yg terbaik..

dan aku sgt setuju!!

sbb aku ada satu..seronok kan?rasa seronok punya sahabat yg begitu..
sbb yalah nak transform itu bukanlah senang..untuk kita ubah perangai yg dah biasa kita buat sampai dah sebati dgn diri tbe2 nak jadi lebih baik pulak..org kata setan tu dah jadi sebati dgn diri..T_T

jadi kwn tu sgt penting..:)
mmglah ktorang tak baik pon..tapi ktorang ade usaha nak berubah tau..haha
dan aku rasa kelakar sgt..benda yg rasa susah tu dgn 'kilauan' jadi kelakar dan nmpak lebih mudah sebenarnya..sbg contoh..

lumba2 nak semayang awal..siap gadoh2 bagai, rebut2 sejadah..masam2 muka..tapi tuhla, aku rasa berkesan jugak:D:D

pastu rasa jeles kalau hari ni dia pose tak bgtau..means tak igtkan aku pon nak pose same..hahaha
dan mcm2 lagilah..

oh aku juga tak boleh lupa sgt yg ini, 'kilauan' sembur aku dgn ridsect sbb aku tak smyg isyak lg..T_T..aku balik kelas terus terlelap..haha..bengong sguh rasanya..

mekasih sangat2 paham aku ya.sguh sglnya nampak lebih mudah dgn kamu.
mgkin Allah bg kita dgn cara yg ini.dan aku harap kita dapat istiqamah walaupun kita tak sama2 lagik.:)

dan sungguh aku mahu kawan dgn kamu smp bila2, sungguh pun waktu itu aku sudah ada anak cucu..:D

sbb kamu sgt paham aku yg lembab,degil dan sgt membosankan ini.T_T.
[haha.aku terbayang muka bosan kamu kalau aku buat sesuatu yg bodoh.:D]

terima kasih bersama dgn aku dlm tahun 2010 ini.di saat aku rasa nak berguling jatuh.kamu tahan aku.mekasih ya.lebiu.

aku doakan kamu kuat dan dirahmati Allah selalu,dipermudahkan dan dilancarkan sgl urusan hidup kamu spy kamu sentiasa ceria spt selalu..:)..chill ya!!

p/s:oh nanti aku siapkan jugak crosstitch untuk ain,munirah, ayu, dan lain2.T_T

5 ulasan:

  1. Dalam badan kita memang ada satu syaitan yang setia berkawan dengan kita dari kecil.
    Inilah yang orang kata ifrit.
    Bergantung kepada kita bagaimana nak melemahkan dia.
    Oh ya!
    Serigala tak akan menyerang kambing yang duduk dalam jemaah.
    Dia akan tunggu sampai ada kambing tinggal sensorang.

    BalasPadam
  2. oh.baikk.baru tahu.T_T.
    ya.ya.kambing ni akan belajar lebih lg.taknak duduk sorang2 lagi.insyaAllah.doa2lah ya.:)

    BalasPadam
  3. aww i shed a tear..hahah aku juga ingin duduk dgn kamu..mahu lumba semayang awal lagik..T.T

    BalasPadam
  4. marilah~~aku bawa tikar utk kamu..boleh kamu guling2 dibawah.:D:D
    oh.oh.sgt sedih dah tak sama2 lg sem ni.T_T

    BalasPadam