Jumaat, 3 Disember 2010

ya aku suke baca blog

tapi aku lebih prefer baca blog2 yg ini:

*8ayat2 nya ringkas. dan tidak meleret

**tulisannya jelas, terang, dan penggunaan warna2 yg sejuk.

**isinya santai dan *berilmiah(*sgl yg baru bg aku itu ilmu ya)
 
**dan  blog yg dimana,apa shj posisi aku boleh baca.ha ha ha

**oh aku juga suka blognya kemas dan ringkas.tidak menyemakkan kpl aku.sbb 80% drp masa aku mbaca blog ialah ketika waktu aku bersantai.

jadi ada beberapa blog org yg aku sayang, aku tak boleh nak baca selalu..T_T

maaf sgt ya..aku tahu ianya ilmiah..tapi blog kamu itu aku hny boleh baca waktu yg betul2 free dimana aku boleh fokus dan paham msg nya..:)

tapi apa pun hakikatnya isi itu yang lebih pentingkan, maka aku juga tgh belajar utk lebih menjiwai isi dr tulisan2 yg cantik itu.:D

mungkin otak aku banyak diasakkan dgn msj yg direct,kali ini
biar otak aku ligat sikit bekerja di hari2 cuti ini dgn mbaca entry2 yg panjang lg berilmiah.chaiyok2.

oh.hilangkan sikap malas aku pls.amin.

aku sgt berbesar hati jika teguran membina ini, mendapat perhatian anda.:D:D

mekasih.sayang anda:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan