Ahad, 26 Disember 2010

transformasi kursus agama 2 tahun?

baru2 ni dapat jumpa abg ipa, abg zie sekejap je.

kata buyung, die rase laki die makin hensem.

katanya lagi,kemungkinan besar dari yang ini:




akan jadi yang ini:

tapi dlm version yg lebih islamic.:Damin.



kata aku:
logik jugak kak.biasanya org kalau dah ade nur nie, muka akan berseri2 dan bertambah puttih lagi berseri, jerawat pun tak singgah.:D:D

dan berbekalkan pengetahuan2 sains aku untuk membuatkan buyung percaya kat aku lebih sikit.[oh buyung org IT ya]. ini explaination aku:

okay org normal akan sembahyang lima kali sehari, dan akan mengambil air sembahyang lima kali sehari,

makanya kuman punca pembiakan masih berpeluang untuk hinggap di sela waktu antara yang lima itu.

dan juga di waktu lain yg mendedahkan mereka dgn kuman berbahaya itu yakni tentu sekali di waktu yg selain di tikar sejadah.


jadi jika mereka lebihkan waktu ditikar sejadah, okay contoh kalau tambah sembahyang dhuha, dan tahajud.

jadi dah 7 kali amek air sembahyang.

tahajud mlm pulak air mesti sejuk, maka bakteria mungkin mati atau berhibernasi atau mungkin juga terwash off begitu sahaja.

jadi keberangkalian nya tgi kan untuk jadi fahrin???

hahaha.buyung sudah mula kagum.

buyung:
fahrin tu pulak?rajin sembahyang ke?

oh.oh.oh.yang itu kecantikan berbayar buyung.maintenance yg itu tentu sekali tinggi.
lebih baik pilih yg mudah dan bergaya ni.:D:D:D

okay.tamat ya entry ringkas berkisarkan abg ipar aku ini.

buyung hati2 ya aku tak ada. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan