Jumaat, 14 Januari 2011

banyak kan mengucap.

apabila anda naik kenderaan dgn polanah.
silakan byk mengucap.
aku juga hairan mcm mana boleh polanah dpt lesen.cisdale.

sikit je lagi nak tercampak kua ikut tingkap.T_T.cisdale lagi.
mekaseh mengingat kan aku. yg maut itu mmg sgt hampir dgn aku.T_T
oh anyway mekaseh juga ya bawak aku berround-round di round a bout tadi !! :D:D
enjoy sgt ohh!!!

HAHAHA.

moral:

dengan kereta kecilmu itu juga, indirectly, kamu boleh berdakwah dgn aku ya.:)
pasti akan perbanyakkan lagi kalimah syahadah lepas ini. insyaAllah.:D

aku juga mahu ada kete kecil begini.T_T

p/s: zaza.zaza.aku rasa kan. kawan itu adalah cermin pada diri kita sendiri tau !! :)

lebiu.



kelaka kan. gaya bgamba yg tak pernah berubah dr 3 tahun dulu.posisi juga sama.T_T
 


2 ulasan:

  1. HAHAHHA aku dah kata niat kene betol HAHAHAHHAHAHAH

    BalasPadam
  2. banyakla ko kan!!!
    takleh lupe oh ko nak kunci stering takleh tutup pintu.hahahahah
    plus yg parking luar petak tu[punggung kete separuh kat luua tu ohh]!!!!!

    aiyok aiyok aiyok

    BalasPadam