Selasa, 11 Januari 2011

senyuman yg manis melegakan hati.

oh.saya rasa mungkin saya langkah kaki kiri waktu keluar bilik pagi tadi.

kelas hari ini. abg mat sgt tension.

xtahu die mahu ajar atau tak sebenarnya.

kesian abgmat dapat pelajar seperti saya.T_T

hr ni banyak nye cerita pasal pekerja dia yg tak berdisiplin tu.

abgmat asyik ckp.

stres.stres.stres.stres.bo***.bo***.

saya tak tahu nk ckp apa.

melemparkan senyuman yg manis cuma.

smg abg mat lebih tenang.haha

ade juge rasa takut. buatnya dia sekeh kepala saya kan. mahunya sy menangis disitu juga nanti.T_T

jadi kelas hari ini lebih kepada menenangkan jiwa abgmat yg kepanasan dek traffic jam dan hari yg terlampau cerah tu.

ade sekali tu. abg mat ckp sy bo***k. dek kerana kereta yg terlampau perlahan dibawa.

oh.oh.oh

tapi takpelah.

hati sy kan kering.

jadi saya pon melemparkan lagi senyuman manis saya.

terasa down pulak.

tapi abgmat kata sy dah pandai.

pesanan abgmat sebelum pulang,

"bawa kereta jgn ikut hati awk, ikut peraturan."

"kalau ikut hati lambatlah kita sampai."

"takmahu bawa kereta, jangan bawa kereta sila naik bas aje"

dan mcm2 lagi.

yang buat sy tersenyum sinis saja.

xpelah. smg hari esok sy lulus walaupun sy tak berapa suka kan kereta.

esok-esok saya naik bas juga.T_T

oh.sy mahu ada drebar seorg je.aminT_T

p/s:oh.sy janji kalo sy lulus sy nak hafal jalan pegi kuku. amin.

1 ulasan:

  1. weh..abg mat tu cikgu ko ke?di ckp ko bongok?berani tol mamat tu eh..nape xbtau..bia aku bg pelempang sedas kat die..xpe..try next tyme k..ko da lme xbwk keta tu..tu yg jd cm2..relax k..

    BalasPadam