Ahad, 30 Januari 2011

tidak sedap didalam perot

malam tadikan.
tidor lambat.
selalu nya saya pasang jam dering untuk jaga subuh, takpun kenkawan tlg kejutkan.
boleh dibilang dengan jarilah, bila yg terjaga dgn sendirinya tu.
jadi.
saya pon teringin nak mencabar diri sendiri.
sebelum tidur tu, saya tepok2 bantal.
[waktu sekolah ustazah kata boleh minta tolong kat Allah, nanti malaikat kejutkan.]
jadi saya pon ckp.
"Ya Allah, tlglah kejut saya awal sikit ya subuh esok.saya tahu saya selalu tutup balik jam dering tu kalau die bunyi, tapi tlglah kejutkan saya lagi. tlg bagi saya kekuatan untuk tak menutup balik jam dering tu dan tidak sambung tido 5 minit.amin"

pastukan.

pagi tadi.
saya bangun pukul 6 dgn sendirinya.
sbb perut saya meragam sgt.

dan saya macam.-______________________-
adakah ini sbb doa saya?
adakah ini sebab dosa saya menutup jam dering tersebut.
jadi ini satu-satunya cara yg paling mujarab untuk kejutkan saya?
T___________T

oke.oke.oke

saya janji tak tutup lagi jam dering tu pasni.
WA

p/s: kawan saya kata, kalau dah tepok2 bantal bangun lambat juga, maknanya malaikat dah kejut, tapi saya yg tak mahu bangun juga. jadi malaikat tidak mahu lagi mengejut saya. sbb saya sendiri tak berusaha untuk diri sendiri walaupun dah dibantu malaikat.WA

pasti akan lebih berusaha lepas ni.IA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan