Khamis, 13 Januari 2011

saya mohon dapat yg ini.:)

ecececeh. gatalnya saya.

taktahu knp.

rata-rata, sana sini, topiknya hampir sama.

kawen.kawen.kawen.

saya juga kepingin mahu kawen.

masih lagi tgh bersiap utk itu.

sbb saya percaya jodoh akan dtg bila saya dah bersedia.

dan Allah tahu bila saya akan bersedia, jadi waktu itu saya akan terima jodoh saya.yeayy

wah..saya kedengaran sgt gatal ni!!!

cukup.cukup.

saya mohon yg ini.

sgt sukakan lelaki yg garang. hahaha.

saya mahu seorg lelaki garang menjaga saya. aminn.:D:D

yg tuturnya mcm dato rahim razali dlm drama kerana kasih kerana sayang.:D

butir bicaranya mcm A'a Gym.

dan punya pemikiran mcm prof Hamka.

dan kelakar mcm abang saya. yeayy.

hahaha.
apa salahnya. ini doa saya kan.yeayy.

p/s: musim mengawankah sekarang?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan