Ahad, 16 Januari 2011

yang dalam perut itu sudah selamat keluar.:D

ulat bulu baru keluar kepompong.
"sebelum dicium"


ulat bulu selepas dciom pipi.:D:D
gosok2 pipi ulat bulu sgt lembut oh.
 mode: nak senyum sampai belakang telinga.

^_________________________^

alhamdulillah.alhamdulillah.alhamdulillah

bebi itu.nama dia.

"MOHAMAD ZAIN AZRAF"

^________________________^


oke.
aku agak sedikit kecewa ini.
aku kepingin sangat nak cadangkan satu nama yg aku pilih.hahaha
tapi mustahil lah kan. buyung mesti tolak mentah-mentah punya. cisdale.

asalnya aku sgt sukakan nama yg simple dan ada huruf i. kalau boleh satu nama saja.
especially kat belakang.(--li)

oke.
ini nama2 anak beranak encik tahir:
1. mohd su---ni
2. mohd ha---ni
3. war----ti
4. zuh----ti

dan aku

5. n----fa

cisdale tak cisdale tu?

jadi kan.

kalau aku punya anak sendiri.^_________^

amin.amin.amin.

aku mahu bubuh ini:

mohd hambali
mohd wafi
mohd adib
oh ammar daie pon suke juga

takpun yg ini pon aku suke juga.

hamka

wah.sumenye nama lelaki.
sgt comel.
hahaha.

oh kalau perempuan aku mahu taruk ini.

aminah.
hikmah.
iman.

oh. comel sungguh rasanya???!!![bagi aku nama2 ini habis comel dah ya:D]

hahaha.
ini monolog dalaman aku yg dah terkeluaran.T__T
oh sgt suke. mudah2n aku juga diberi peluang untuk merasa. aminn:D:D

6 ulasan:

  1. Bubuh nama Maher Zain lah.
    Ha ha ha.

    BalasPadam
  2. xcomel sungguh.
    cuba bygkan kalo org tua nama maher zain.T_T
    ianya xsesuai untuk pembesaran anak saya kelak.
    hahaha

    BalasPadam
  3. hahaha
    yg tembam dan gebu itu mmg selalunya comel oh:D:D

    BalasPadam
  4. Dua kali baca komen Mira tu macam comel gilak vavi.
    Ha ha ha ha ha ha!

    BalasPadam
  5. hahahaha.memanjang aje nampak vavi sana sini erk???
    adoila.T___T

    BalasPadam