Isnin, 24 Januari 2011

menipu kanak-kanak.

oh.
sebenanye kan.
aku sgt rindukan zahra dan aqil sekarang.
aaaaaaaaaaaaaaaa.

cis.cis.cisdale.
bila nak cuti panjang neh.nak balik kampong oh!!
.HUH. T_____T

erk.anyway.
anak buah aku takdelah comel mane pon.tapi sgt adorable.
seyes tak tipu tau.
especially rambot die yg curly-curly halus, membentuk pusaran2 kecil atas pale die tu.sukeeee sangaat ohh.sebijik ,mcm rambot abah aku :D:D

tapi beselah kan.
time baik sume kelihatan comel.
tang-tang die nakal tu.
mmg tak boleh blah rasanya.T_T

kenkadang tu aku selalu menipu anak buahn aku apabila keadaan tidak terkawal.
ESPECIALLY time pg pasaraya-pasaraya terkemuka.
time bile die nak brg mahal2 tu.aiyok.
pegang bear2 besar tu sambil nangis2.
mmg tak boleh blah rasanya.

tp selalunya.
aku ckp kat adik zahra.
''eii.apa adik pegang ni????busok ohhh.''sambil pegang telinga bear ngan hujung2 jari sbb geli.
:D:D

dan surprisely.
adik pon tanak bear tu ohh.

pastu aku tipu lagik diwaktu lainnya T_T

onething nya, adik suka sangat main bedak.
habes dah bedak2 kat rumah.
ada waktu tu,aku pon pusing la penutop bedak tu b4 aku smyg.
then die pelik,tuang2 tak kua pon serbuk putih.
pastu die masuk bawah telekung aku nak suh tgn aku bukak bedak tu.T__T

pas aku smyg tu, aku tunjuk lh kat die.
'adik tgk ni, ashu buat,'
buat2 tuang bedak atas tgn, sapu kat muka, eventho tade serbuk.ha ha
mule-mule die bunyi jugek.tanye aku mane serbuk putih tu.
pastu aku cume tunjuk kat tapak tgn aku je.
'adik tak nmpk ke?'
pastu adik sgt suke ohh.:D:D
die pon tiru, buat2 tuang bedak sapu kat perut. die da tak kesah pon ade serbuk ke tak.:D:D


jadikan
aku rase tak susah pon nk tipu kanak-kanak.ha ha
yg penting.
niat tu sentiasa harus suci,sesuci muke adik zahra :D



4 ulasan:

  1. wahhh she's so damn adorable.noted! =))

    kim slm kt budak comey tu yep.

    BalasPadam
  2. Weh.
    Seksilah budak tu.
    Ish!

    Kesian budak-budak kena menipulate.

    BalasPadam
  3. may:anda jugak comel.yeah:D

    bijen:alaa.pasan eh?
    dah buh tudung dah tu T_T

    bukan manipulate.menenangkan keadaan:D:D

    BalasPadam
  4. "pastu die masuk bawah telekung aku nak suh tgn aku bukak bedak tu."

    This part is epic.
    Sakit perut gelak^^

    BalasPadam